20 май 2008

Marks of Excellence на Per Mollerup



Ако се интересувате от лого дизайн, новото издание на Per Mollerup Marks of Excellence е вашата книга. Тя е задълбочено изследване на търговските марки – история, развитие, стил, класификация и значение в съвременния свят. Книгата съдържа кратка история на произхода на марките в хералдиката, монограмите, сертификатите за произход. Акценти са теорията на корпоративната идентичност и комуникационният дизайн, както и таксономията на търговските марки, типограмите на издания, абревиатурите като марки и всички видове иконични запазени марки.


Авторът, Per Mollerup, е основател на Mollerup Designlab – водеща скандинавска консултантска фирма в областта на визуалната комуникация, информационния дизайн и корпоративната идентичност. Преди години беше издател и главен редактор на списанията Mobilia и Tools, четеше лекции по дизайн на различни места по света. Предишни книги на Mollerup: Design for Life, The Corporate Design Programme, Good Enough is Not Enough и The Visible Company.

Новото му издание включва освен азбучен индекс и богато илюстрирана част с примери, които представят някои от най-добрите световни марки – the marks of excellence, от където идва и името на книгата.

via DavidAirey

0 коментара:

Публикуване на коментар